اخذ استعلام ملک

استعلام املاك 
باتوجه به طرح هاي شهر اعم از جامع و تفضيلي و تغييرات احتمالي در كل معابر و املاك قديمي ساز و يا حتي داراي پروانه ساختمان كليه مشاورين املاك مستقر در شهر و مساحين موظف مي باشند هنگام انجام معامله برروي اراضي و املاك نسبت به استعلام كتبي از شهرداري و دريافت مفاصاحساب اقدام نمايند و مسئوليت هرگونه پيشامد احتمالي ناشي از عدم متابعت اين موضوع بعهدة مشاور مي باشد پس هرگونه خريد، فروش و تنظيم مبايعه نامه منوط به ارائه تسويه حساب كتبي از شهرداري از سوي فروشنده مي باشد در غيراينصورت فرد خريدار مسئوليت پرداخت بدهي شهرداري و ساير موارد را برعهده خواهد داشت.

فرآيند اخذ استعلام ملك

1. مدارك ذيل توسط مالك تهيه شود: 

• ارائه معرفي نامه از اداره ، سازمان يا مشاورين املاك به شهردار جهت اخذ دستور
• ثبت شماره و تاريخ در دبيرخانه 
• مدارك مالكيت 
• فتوكپي شناسنامه ذينفع (مالك) يا فتوكپي وكالت نامه 
• پوشه فنردار روغني 
• ارائه فيش پرداخت شده عوارض نوسازي در صورتي كه نوسازي شده باشد. 
• تعيين زمان جهت بازديد توسط كارشناس دفتر فني

2. بازديد كارشناس دفتر فني شهرداري از محل 
• بازديدكارشناس شهرداري ازمحل وتنظيم گزارش وضع موجود 
• تعيين كاربري ، وضعيت و حدودتعريض و... براساس طرح هادي يا جامع يا تفضيلي

3. اخذ فرم تسويه حساب 
مالك جهت امضاء فرم تسويه حساب به داوير مختلف شهرداري (مالي اداري – اصناف – خدمات شهري – فضاي سبز-آتش نشاني و ...) مراجعه نموده . همچنين نسبت به ارائه فيش عوارض متعلقه اقدام مي نمايد.

4. صدور نامه استعلام 
• تايپ نامه استعلام
• اخذ امضاء شهردار 
• ثبت شماره و تاريخ در دبيرخانه 
• تحويل به متقاضي و اخذ رسيد 

تماس با ما

آدرس: استان آذربايجان غربي- شهرستان خوي- شهرزرآباد
تلفن: 36545630-044
فكس: 36545424-044
كدپستي: 39616-58451
پست الکترونیکی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…